حجم دهنده سینه میبلین
نوشته شده توسط : salamati

درمان کوچی و افتادگی سینه با کرم حجم دهنده سینه

درمان شلی سینه با کرم سفت کننده سینه

افزایش سایز سینه با کرم حجم دهنده سینه میبلین

افزایش سایز باسن با کرم حجم دهنده باسن میبلین

درمان کوچکی سینه به صورت ارثی با کرم بزرگ کننده سینه میبلین

کرم حجم دهنده سینه

حقایق جالب درمورد سینه

سینه ها نقش های مختلفی دارند و می توانند کارهای بسیار بیشتری از آنچه تصور می کنید انجام دهند. در اینجا چند واقعیت جالب در مورد سینه آورده شده است و این نقش زیادی در زندگی یک زن است.
• آیا می دانید سینه سمت چپ بزرگتر از سینه سمت راست است؟ بله ، به نظر می رسد هیچ دو سینه ایی با یکدیگر یکسان نیستند.
• هنگام ورزش ، سینه ها به تعداد ۸ مرتبه حرکت می کنند.
• اندازه سینه در کل زندگی زنان تقریباً ۶ برابر تغییر می کند. این به نوع سوتینی است که پوشیده شده است بستگی دارد.
• سینه های شما فقط پس از بارداری و شیردهی بالغ می شوند.
• سینه ها به طور طبیعی تا ۴ سال پس از اولین قاعدگی زن رشد می کنند.
• مصریان باستان اولین کسانی بودند که سرطان سینه را شناسایی کردند که ۳۵۰۰ سال پیش در پاپیروس ثبت شده بود. هیروگلیف تومورهای حباب دار را بر روی مشبک هایی نشان می دهد که قابل بهبود نیستند.
• مردان نیز می توانند به سرطان سینه مبتلا شوند. بله ، پیتر کریس اولین مردی بود که از سرطان سینه جان سالم به در برد.

چگونه سایز سینه خود را در خانه افزایش دهید؟! شما میتوانید

بله ، می توانید با ماساژ ، ورزش های بزرگ کننده سینه و غذاهایی که باعث بزرگتر نشان دادن می شوند ، اندازه سینه های خود را افزایش دهید. در ادامه فعالیتی توضیح داده میشود که شما باید آنرا انجام دهید تا سینه های شما بزرگ به نظر برسد و خودنمایی کند.

۱- غذاهای حجیم کننده سینه

غذاهایی مانند لبنیات، میوه ها و مغزیجات می توانند به بزرگ شدن طبیعی سینه کمک کنند. در اینجا چند دستورالعمل سالم آورده شده است که نتیجه را در یک ماه تضمین می کند.
شیر) سینه شما کاملاً از چربی تشکیل شده است و مصرف فرآورده های شیر که سرشار از چربی هستند می تواند باعث افزایش سایز سینه هایتان شود.
پاپایا) پاپایا مخلوط با شیر اندازه سینه را افزایش می دهد. با این حال ، اگر باردار هستید ، آن نباید به رژیم بارداری شما اضافه شود.
دانه شنبلیله) حاوی منبع غنی از استروژن است که باعث تحریک سینه جهت بزرگتر شدن می شود. یک خمیر درست کنید و با روغن خردل مخلوط کنید و سینه ها را به آرامی ماساژ دهید.
دانه های رازیانه) به غذایتان پودر دانه رازیانه اضافه کنید یا خمیر درست کنید و آن را با روغن زیتون مخلوط کرده و ماساژ دهید.
دانه های کتان) دانه های کتان را بجوید یا پودر دانه کتان را به غذای خود اضافه کنید.
آجیل) آجیل ها منبع غنی چربی های اشباع نشده ای ندارند که برای ساختن بافت سینه ضروری است.
سویا) سویا سرشار از فیتواستروژن است که هورمونی است که مسئول بزرگ کردن سینه ها است. همچنین از رادیکال های آزاد که باعث سرطان می شوند جلوگیری می کند.

۲- یوگا برای بزرگ کردن سینه ها

یوگا یک عامل طبیعی است که برای بسیاری از افراد جواب داده است. بدن را با ذهن متحد می کند و به شما کمک می کند از درون با بیماری ها مقابله کنید. علاوه بر این ، وقتی صحبت از بزرگتر جلوه دادن سینه می شود ، این هنر باستانی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. در اینجا نحوه صحیح تر یوگا توضیح داده میشود که می تواند سینه شما را بزرگ تر کند.
بوژانگاسانا که همچنین به عنوان ژست کبرا شناخته می شود.
– شما باید روی شکم دراز بکشید و پای خود را مستقیم روی زمین قرار دهید و دستان خود را بر روی سینه قرار دهید. این کار را هر روز ۱۰ بار تکرار کنید. ژست شتر آستراسانا در حالی که سرتان را به سقف زانو زده است و پشت خود را خم می کند تا پاهای شما را لمس کند. ۱۰ بار تکرار کنید. این حالت همچنین با هضم خوب به نفع شماست و چربی بازوها و ران را کاهش می دهد. دوییکاناسان همچنین به عنوان ژست دو گوشه شناخته می شود
– این آسانا شامل ایستادن ، کشیدن هر دو دست به سمت عقب و قفل کردن آن و خم شدن برای لمس سر تا زانو است. این یکی از بهترین تمرینات یوگا برای داشتن سینه های بزرگ است





:: برچسب‌ها: کرم حجم دهنده , کرم بزرگ کننده سینه , کرم افزایش سایز سینه , حجم دهنده , حجم دهنده سینه , لیفت سینه با کرم ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: